Älskling!

Älskling, varje dag jag får uppleva med dig är ovärderlig. Vi passar så bra ihop, vi tänker på samma saker, säger samma saker samtidigt. Ibland är det nästan löjligt hur lika vi är. Och det är bara bra, för vi älskar varandra på samma sätt, det mest kärleksfulla sättet.

Den här veckan blev inte riktigt som vi tänkt oss pga sjukdomar. Men det visade sig bli jättelyckat ändå, massa mysiga filmkvällar, bara du och jag nerbäddade i soffan med täcken, tända ljus och många koppar te.
Jag är tacksam och lycklig över att få ha dig i mitt liv. Älskar dig min skatt!

/Alexander.




Kommentarer
Postat av: tessan

Världens finaste par! Ni är verkligen ämnade för varann. Ni har verkligen funnit lyckan med varann och den kärleken som ni har till varann kommer att leva livet ut! :)

Jag är så glad för eran skull att ni är så himla lyckliga <3 puss och kram

2009-01-08 @ 21:23:35
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback