God morgon bloggen!

vaknade vid halv tio, men låg kvar i sängen och myste en stund! underbart med sovmorgon! (: hoppas ni fick en skön sömn i natt! ska snart göra frukost! fil med banan, te och mackor. eller ägg.. vet inte om vi hade kvar något..

när jag gick upp blev jag jätteglad! älsklingen hade plockat med sig massa krämer från aco.. han går rond på acos företag och där har dom en hylla med gratis saker för dom som jobbar där. han har frågat om han får ta några ibland och det är helt okej (: så idag fick jag två st ACO SENSE & CARE Winter Cosy, dom är helt underbara! älskar dom och var helt förtvivlad när min första var slut, haha :P sen fick jag lite andra krämer osv (: alltid kul med krämer ;D tack baby!

idag ska jag bara pyssla lite här hemma på dagen. tvätta några maskiner och dammtorka alla ytor, städa i köket osv. sen blir det köttfärsås med spaghetti till middag, åker med alexander senare, han släpper av mig hos mamma och sen går vi till tandläkaren. jag ska göra ett salivprov för att se om mina mediciner som jag ätit har torkat ut mig.. känner mig lite halv torr (; sen blir det myskväll med mami (:

nu är jag hungrig! frukost! puss (:



min tid som boxare. haha (: riktigt roligt! gick på DIF boxningklubb. träning för heeela kroppen vill jag lova!



Kommentarer
Postat av: Ia Darling

Vilken snygg bild och vad kul med ACOgrejerna - jag älskar deras produkter!



Allt är bara bra med mig, började skolan igår så jag har just trätt in i en ny fas av mitt liv :D Det känns nytt och spännande!



Två år låter ju som en rimlig tid för en utbildning. Hoppas att allt går toppen :)



Kramar.

2009-01-27 @ 10:55:32
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad söt du är i flätorna:). Hur länge boxades du? Så lyxigt md krämerna det skulle inte heller jag tacka nej till fast jag är mer för hälsokost...

2009-01-27 @ 14:52:59
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback