Gog morgon!

hoppas ni sovit gott? det har jag! ingen feber längre känns det som och det är underbart! det känns som jag håller på att bli frisk nu! :D och blir jag frisk så ska jag och alexander ut och äta och gå på bio! fick presentkort i julklapp (: och åka och välja ut tapeter och gå ut och gå i det mysiga kalla vädret. vi ha - 11 här idag. riktigt kallt. igår när vi stod ute på balkongen för att få lite frisk luft få stack det i hela ansiket! underbart! vi har massor att göra ju, så nu måste jag bli frisk!

älsklingen är inte vaken ännu, så jag tänkte överaska honom med en mysig frukost! han har varit helt underbar dom här dagarna och tagit hand om mig, passat upp på mig och städat här hemma, plockat och fixat, lagat mat.. ja, som min egen lilla hemma-man (: han är bäst!

så nu blir det frukost, sen får vi se vad dagen bjuder på! massa vila, film, bloggning och mys med alex i guess (:

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Malin Harju

-11? Vi har haft -22 i ett par dagar, smaka på den du! ;)



Hoppas du kryar på dig snart!



Kramalin

2009-01-05 @ 14:28:51
URL: http://ekoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback