Hellåå (:

hoppas ni mår jättebra idag! både jag och alexander mår mycket bättre. undra om det beror på alla mina huskurer jag har blandat ihop ^^ en av favoriterna hos alle var uppkokat vatten, en stor sked honung och en strepcil (halstablett med bakteriedödande mm) och så smälter man ner allt i muggen (: och sen varmt vatten med pressad vitlök (tre st), citron och honung.. dock var inte den lika uppskattad, haha. fy vad den smakar!

snart kommer mami och hämtar mig. vi ska åka och handla! jag har drömt hela natten om vad jag ska handla idag, haha. och alexander har också drömt om mat.. så det är nog bra att vi får lite mat hem idag (: ska bli gott!

såg att jag hade femtio nya läsare igår. va roligt! hoppas ni tycker bloggen är bra.. (:

nej, nu ska jag fixa lite mat innan mamma ringer.. och kela lite med måns, han är helt galen.. mysprinsen him self. (:

ha en jättemysig dag! jag återkommer efter handlingen! puss&kram (:



en bebis måns!



Kommentarer
Postat av: Johanna

han är fin!



min katt hemma hos mamma & pappa heter också måns, han är svart och tycker om mat. och är alldeles underbar! ;*

2009-01-07 @ 18:35:50
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback