helt varm

sitter och tittar på massa kort på mig och alexander. hur mycket vi har förändrat dom här tre åren tillsammans.hur vi har vuxit ihop, han och jag. jag har alltid vetat att man inte hittar den bästa genom att leta. den bästa kommer när man minst anar det. och han var inte alls den typen jag trodde jag letade efter. han var någon utöver det vanliga. han var den där killen i klassen som inte säger så mycket, som håller sig på sin kant och som inte är populär. men när man tittar nära ser man vilket vackert ansikte han har. en osäker själ med för lite tro på sig själv. och han har verkligen blivit hel. både han och jag var så vilsna när vi blev vi. idag är vi två starka älskande individer. vi är så mycket mer än vad vi hoppats på. vi har kommit så långt på våran väg. han är min man och jag är hans fru. vi har en helt fantastisk kärlek som vi delar. och den kärleken syns långa vägar. det sitter väl i blickarna, folk ler när dom ser oss. hela jag ler. jag är så himla lycklig. skulle inte byta mot allt värdefullt i hela världen, för han är det värdefullaste jag har. det är som att spela på lotto, och när man hittar rätt så håller man hårt i varandra. det är som osyliga band som håller oss samman. vilken styrka, vilken kärlek. den går inte att berätta om, bara uppleva den. jag har varit så himla himla rädd för att förlora allt det här. varje natt när du åker ifrån mig till jobbet har jag oroat mig. vad skulle jag ta mig till utan dig? tankar som sånna kommer, men det är bara att njuta, leva i nuet och ta vara på varje sekund nära dig. jag är så kär i den här människan. jag visste aldrig att sån kärlek fanns. men nu är den här och jag håller hårt i den. älskade underbara alexander. hoppas du vet vad du gör för mig, varje dag! hur du har fått mig att tro på livet, tro på mig själv och fått mig på rätt bana igen. är dig evigt tacksam för allt du gjort. allt du stått ut med. för det har inte varit lätt. hur kan det vara? jag skulle dött inombords om du mådde som jag har mått. du är verkligen min ängel.





Kommentarer
Postat av: Johanna

gud vad jag ler när jag läser det här!!!

2009-01-28 @ 10:21:06
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Alexander

Älskling, jag blir helt rörd av dig och dina ord.

Det vi har är något fantastiskt, det är kärlek på det underbaraste sättet.

Jag älskar dig av hela mitt hjärta, min otroligt underbara och kärleksfulla fru!

2009-01-28 @ 14:57:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback