himlens hjärta

usch jag sitter med handsvett. filmen var en riktig hjärtat-hoppar-ur-kroppen upplevelse. hatar sånna filmer. urk. bara massa lögner och otrohet. varför ska man utsätta sig för sånt? allt blir bara fel och man mår dåligt. nej säger jag.. tacka vet jag mitt lyckliga äktenskap (: för är man lycklig, och då menar jag lycklig på riktigt. ja då bedrar man inte den man lever tillsammans med.

vi ska äta varsinn macka nu och kolla lite på en till film. en handsvettsfilm återigen. frontiers. en läbbig film! hoppas att jag kan sova. katterna får hålla mig sällskap inatt. <3

jag längtar i säng nu. kanske somnar i soffan under filten under filmen, eller så sitter man med stirrande ögon och kan inte alls vila :P mamma tvättar här, så vi fördriver tiden en aning (;

ska återgå nu.. skriver lite mer sen innan sängdax (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

Trots lite jobbiga filmer verkar du haft en väldigt fin dag. En mysdagmedmamma är aldrig fel liksom! :)



tycker verkligen det är spännande att läsa om era framtidsplaner.

och tycker även om att läsa, för att jag inte ser någonting av det du skriver, som att det är skrivet med negativ ton. utan bara positivt! det är fint, och bra! :)



KRAM!

2009-01-12 @ 23:44:03
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback