IKEA

vi ska åka till ikea och handla nya gardiner till vardagsrummet någon dag. vita såklart, men inte paneler den här gången! det ser så maffigt ut med julgardinerna vi har nu, så vi kör på samma tema, fast i vitt (: mycket tyg och såklart hängandes ända uppefrån taket! ritva heter dom och på beskrivningen låter dom riktigt bra (: jag älskar att gå på ikea! billigt och bra saker. har samlat på mig lite mer saker som jag vill köpa, dock inte allt på en gång då jag ska spara ihop så mycket som möjligt nu till köksrenoveringen, så den blir av någon gång (: här är iallafall en önskelista på saker som jag vill köpa hit hem!

svart skrivbordslampa till vårat mini datarum
en svart magnetlist + två pennställ att sätta på
svarta ramar i olika stl till mitt lilla projekt
svarta tidningsställ till datarummet
svarta kulla lampor, golv och bord
svarta tvättsäckar till tvättstugedelen



nämnde jag att jag gillar svart och vit inredning..? (:



Kommentarer
Postat av: Malin Inspiration & design

fanny; Tack snälla du! Ja du, vart får man allt i från? Det kan jag med undra i bland. Skulle behövt en offknapp att trycka på i bland. ;) Man är på högvarv i knoppen. ;D



Snögga stoffs! :) Man kan verkligen drömma sig låååångt bord i inredningsvärlden! :D



Kram kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback