onsdag!

hej på er! hoppas ni sovit gott? det har jag den lilla sömnen jag fick ^^ vad är det med mig och inte kunna somna när jag ska upp tidigt. jag sitter i köket och äter hembakat bröd med ost, kanel te och en skål hallon. riktigt gott! ska snart sminka mig och klä på mig och sen går jag till bussen vid nio. får inte glömma att stoppa ner några inredningstidningar.. så jag har någonting att sysselsätta mig med under de där två timmarna idag.. (:

jag kommer hem runt halv fyra skulle jag tro.. och då är det bara att sätta igång med middagen! blir wook med kycklingfilé! låter gott! sen ska jag verkligen försöka att komma i säng i skaplig tid. har inte gått så bra att lägga sig vid tio när mamma har varit här :P men ikväll ska jag verkligen försöka! ska ta det lugnt med tv-tittande och läsning!

ha en jättebra dag! vi hörs när jag kommit hem igen (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

det är alltid svårt att somna när man ska upp tidigt, jag förstår heller inte riktigt varför :/



vad gott det lät med de där hallonen i en skål. hallon är nog verkligen det bästa jag vet! näst intill i alla fall...



hoppas din dag går bra!

kramar

2009-01-14 @ 10:33:19
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback