onsdagskvällen

den här dagen har gått ruskigt fort. har gjort saker hela tiden. och inte hunnit sitta här så mycket. skönt faktiskt (: och varje gång jag försökt skriva ett inlägg har jag surfat runt på andra sidor med inredning, så jag har glömt bort att uppdatera. så det kan gå ;D

jag och katterna gosar i soffan. har plockat undan i köket efter middagen och satt på en maskin med dom gröna living handdukarna från hemtex. så nu blir det slapp hela kvällen. hur underbart är inte det?! (: ska kolla på tv.nu vad det är på tv, om inget intresant ska jag kika film såklart! mysigt!

jag och baby möblerade om i vardagsrummet idag, på alla möjliga sätt, men tillslut kom vi på att det var bäst som vi alltid har haft det. vi har iallafall satt en svart liten lampa i ena kubhyllan. blev riktigt mysigt! stoppade i en liten 25w så det är ett mjukt sken (: har en i köket också. var hemma hos mammi igår på middag och då rotade jag lite bland våra inredningssaker. har ett helt rum hemma hos mamma (vårat gammla sovrum) vi hyrde nämligen mammas lägenhet i andra hand och det är en 4:a på 106 kvm.. alltså hade vi inte plats med alla inredningssaker när vi flyttade. så där inne kan man verkligen fynda "bättre än att shoppa" var min kommentar när jag kom ut med två lampor och ett brett smile (:

vad ska ni göra ikväll?







ska ringa älsklingen nu (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

åh vad fint det såg ut! :)



ja BRA andra världskriget filmer, inte såna där det enbart skjuts och så...

eller rent allmänt allvarliga filmer där huvudrollen är ett barn - sånt tycker jag om! :)



kram!

2009-01-28 @ 18:52:36
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Ia

Hihi, nu blir jag nervös men det måste ju bli av någon gång! Annars kanske vi förblir internetvänner haha ;)



Jag kan lördag, söndag måndag. De dagarna är jag helledig iaf :)



Kraaam.

2009-01-28 @ 18:58:48
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ia

Hihi, vi får ha i åtanke att vi faktiskt setts typ varje dag under den tid vi gick i samma skola, så blir man kanske lite mindre nervös ;) Ja det är inga problem för mig att åka dit. Då kan jag hälsa på mamma och pappa i samma veva också :) Du kan ju hojta till när du vet när du slutar.

Vad kul!

Puss och kram.

2009-01-28 @ 19:06:41
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ia

Haha, missade helt "du behöver inte vara rädd, jag är snäll". Själv är jag inte så snäll men jag ska försöka uppföra mig haha..närå :)

2009-01-28 @ 19:07:45
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ia

Jaha har du en finne - usch.

Hör av dig när den är borta så ses vi då istället.

Skoja bara ;)



Jag har faktiskt aaaldrig fikat på Castello, så det vore himla trevligt.



Wihiii!



Pussokram.

2009-01-28 @ 19:15:08
URL: http://iadarling.blogg.se/
Postat av: Ia

Jag har massa röda pluppar på min högra kind, men vi får väl vända den snygga sidan till :D

2009-01-28 @ 19:24:27
Postat av: Mysan

åh vad mysigt, du ska ge mig massor av tips tack<3 jag längtar efter dig!

2009-01-29 @ 00:56:28
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback