phew

det är svettigare än vad jag trodde att vara hemmafru när man är halvsjuk. men jag gör så gott jag kan! för min man ligger halvdöd i soffan med feber. han är brännhet min tuss ): vi har precis ätit middag. köttbullar med fullkornsspaghetti. gott med mat i magen! ska städa undan i köket, men fastnade här, var tvungen att kolla efter huskurer mot förkylning och feber. nu ska jag blanda ihop en kanonbra drink till honom strax och sen tappa upp ett varmt bad till honom med eucaluptus badbomb så ångorna får nästäppan att släppa en aning. tycker så himla synd om honom. jag var ju sådär eländig själv nyss. man har inte lust med någonting, kan inte tänka klart.. men vi ska iallfall bädda ner oss i soffan och titta på film. hade mer än gärna velat gå ut och gå i den fina vinterkvällen. för det har snöat här, så himla mysigt! (: man blir glad i hela kroppen och själen! och jag hoppas den ligger kvar imorgon, för då ska jag till lyra och planera mina kommande studier! längtar! nu vill jag bara sätta igång! massa planer och det är väl bäst att sätta igång med den som är mest kämpig! men oj så bra det kommer bli. jag är peppad! sen kommer mami och hämtar mig och vi ska åka och veckohandla. eftersom min älskling inte orkar. och vi måste ha mat såklart! (: ska bunkra upp med massa frukt och grönsaker också! gott! vi köpte vindruvor igår som vi ska mumsa på till filmen!

nej, nu ska jag sätta fart så jag får ner alex i badet ikväll (: puss&kram och hoppas att ni mår jättebra! det gör jag (:



du är det finaste jag här <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback