sängdax!

nu har jag slötittat på tv, ätit kvällsmackor, myst med katterna, tittat på massa inredning och släkt ner här hemma. ska bara sträcka lakanen i sängen, skaka täckena och puffa kuddarna (: har vädrat ut så jag kommer sussa gott inatt! är inte så trött, men jag håller mig till att somna tidigt och gå upp tidigt! eller ja, tidigare än vad jag var van vid iallafall (: nu är jag anmäld till engelskan och dom skulle skicka böcker och kursmaterial i veckan. spännande! jag är verkligen motiverad och jättepeppad och det ska bli så himla roligt att få lära sig mer engelska! för det är ett språk man alltid behöver ju! (: en termin håller kursen på 100 poäng. skönt att det går långsamt, läste svenska b på speedad takt och det var inte det lättaste :/ upp till 200 sidor om dagen skulle man läsa + massa uppsatser och inlämningar.. hu. jaja (: den kursen funderar jag på att bara tenta upp sen.. eftersom jag gick nästan hela kursen innan. svenska b är bra att ha också (: whi. känner mig så duktig! nu tar jag verkligen tag i saker och ting och allt känns skitbra!

imorgon är mitt hjärta ledig! sjuuu dagar av massa mys! underbart (: morfar ringde nu på kvällen och vi pratade. alla tyckte att vi var så söta ihop där nere (: äktenskapstycke har vi hörs ett antal ggr att vi har. imorgon ska vi iallafall åka och storhandla när älsklingen kommit upp, ska skriva matlista på dagen. blir massa smaskig GI mat (: sen ska vi åka och titta på tapeter igen fast på ett annat ställe, där dom har den som vi vill ha.. vill se den irl också. sen hem, laga middag tillsammans och gosa i soffan till en film (: riktigt mysigt! allt blir så mycket roligare när vi är tillsammans!

nu ska jag lägga mig och läsa! och somna i tid, imorgon är det en ny dag! puss&kram



längtar till sommar och sol, grillkvällar och mys i gräset.



Kommentarer
Postat av: Johanna

hey sweet! nu finns jag på nya bloggen ;*

2009-01-29 @ 09:31:27
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: tessi

Du fanny, har du gått gymnasiet i så fall vilken inriktning ?

2009-01-29 @ 10:33:15
URL: http://www.tessisliv.blogspot.com
Postat av: Tanya

Läste också svenska b i speedad takt, fruktansvärt eftersom det var såå mycket läsning.. Blev så man skummade igenom det mesta, och ägnande mer tid åt själva uppgifterna än läsningen. Efteråt satt man mest som ett frågetecken och undrade; vad fasen har man lärt sig av det här? Känner också att jag måste ta tag i dom få ämnen som hänger kvar som små spöken, har gjort ett försök redan. men man ska väl inte vara rädd för att försöka igen.. Självförtroendet för sig jue en törn när man inte lyckas första gången.

2009-01-29 @ 10:59:01
URL: http://datsmore.blogg.se/
Postat av: fanny

tessi: jag har gått tre år på gymnasiet men två olika linjer! först ut: möbelsnickeri (ville bli möbelsnickare) men tröttnade, det var bara killar i klassen och jag hade tråkigt :( sen media produktion med inriktning foto :) men som sagt, eftersom jag inte gick samma linje i tre år fick jag inget slutbetyg. så det är det jag ska fixa nu :) tre st, matte, engelska och samhällskunskap!



tanya: ja, då vet du vad jag snackar om. plus att jag var sjukskriven och inte van att göra någonting på dagarna.. helt sjuk att folk klarar att få mvg :O jo jag vet att man blir sänkt när man inte klarar saker som man tar sig an.. men man måste försöka iallafall. någongång måste man klara det :) hoppas du kommer igång snart och att det går bra för dig! kram

2009-01-29 @ 11:31:31
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Jennica med vit inredning

Får du böckerna gratis? Jag har fått köpa alla mina..

2009-01-29 @ 23:11:07
URL: http://catylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback