shopping!

hoppas ni mår bra? det gör vi. iallafall bättre (: och det känns så otroligt skönt! alex ska till jobbet ikväll.. vi får hoppas att det är lugnt! men man förlorar så sjukt mycket pengar, och hans ronder är relativt lugna. han har ingen feber nu iallafall! och jag är helt okej jag med, trött i kroppen bara. sover mycket! men kroppen behöver väl det för att återhämta sig nu! jag har sår i hela näsan, torkat blod, fy ): så jag har typ snytit sönder näsan! så kan det gå. vi var iallafall på vårdcentralen i morse och kollade läget. vi har influensa. och då kan man ju förstå varför vi varit så himla utslagna båda två..

på väg hem från vårdcentralen fyndade vi massa fina saker på en lite inredningsbutik här i centrum. hon som jobbar där har allt man kan tänka sig. rolig affär! (: det var iallafall 50% på allt i butiken.. så vi gick in och kollade och kom ut med det största yankee candle, clean cotton kostar i vanliga 350 kr och brinner i 200 timmar.. nu 175 kr (: bra va! sen köpte vi äntligen en ny diskmedelpump till köket.. från cult design i svart. 210 kr och nu 105 kr! nu har vi bara svart.. svart disktrasa, svart diskborste, svart vaskrensare och svart diskmedelpump (: fint! sen köpte vi doftvax som man lägger i en ljusbehållare.. ni vet med ljus under.. det luktar godis här hemma nu! vanilla cupcake! jum! :D



doftvax vanilla cupcake!



svart i köket!



cult design.



nu kommer det lukta gott hemma!



doftvax clean cotton.




Kommentarer
Postat av: Marielle

Åååå den där clean cotton är en av mina favoriter med. Annars är jag för vanlig och kokos dofter. Sen måste jag säga att idén med diskmedelspump va genialisk:)! Den ska jag sno av er;). Kram

2009-01-08 @ 14:32:47
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh jisses vilka fynd!

snyggt med svart i köket, och det där ljuset - det blev jag otroligt avundsjuk på! :D

2009-01-08 @ 14:43:48
URL: http://alwaysinmymind.blogg.se/
Postat av: Pinar

OH MY GODDDD FANNY FY FAN VAD LASKIGT!!!!!!!!

Jag var pa ett köpcenter idag och tittade pa de dar ljusen och mina favoriter var Clean Cotton och Vanilla Cupcake :O Jag köpte dock inte dem för att det inte var rea har sa jag tyckte det var lite dyrt :)

Kraam

2009-01-08 @ 22:17:33
URL: http://nooshis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback