-






och här trivs vi väldigt bra (:



Kommentarer
Postat av: Alexander

Där skulle jag vilja bo :)

2009-07-24 @ 00:49:04
Postat av: 2-Barns mamman

Aaaaahhhh....Värsta gulligt ju...hihi ville bara se hur din blogg ser ut längst ner och fick se eran lya och sen att lille Alle skrivit att där vill han bo..hehe det var verkligen sött =)

Gulliga nu...

Föresten vad har du för typ av Photoshop? Jag har Elements 7.0

Men du har säkert Cs4 eller va dom heter..Du är säääkert bättre en mej ;) måste ta och lära mej ordentligt. Men jag kommer ju framåt med =)



Puss o Kram dax för mej att sova kanske!!! hihi

2009-07-29 @ 01:34:26
URL: http://mammatilltwo.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej !



Riktigt vackert hem!

jag undrar vart du har köpt gardinfästena som du har på bild nr två från vänster ? :)

Letar och letar man finner inte någonstans man kan köpa sådana och vad heter dem?



Tacksam för svar

/ Emma

2009-10-10 @ 15:47:56
URL: http://emmalj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback