fixdag

hej på er (: hoppas ni haft e bra dag hittintills. jag vaknade och gick upp vid tio, åt en god frukost och satt mig i fåtöljen och lyssnade klart på ljudboken - new moon. 14 timmar och 6 minuter och nu är den slut. den 22 juli släpps den tredje boken som ljudbok och den ska jag minsann också lyssna på. (: ljudböcker är mycket bättre än vad jag hoppats på. perfekt för mig!

jag ska snart börja med middagen, idag blir det grekisksallad fräsht och lättlagat (: glömde ta fram kyclling ur frysen, så salladen blir bra idag! efter middagen ska jag måla klart väggen i vardagsrummet innan min myskväll börjar med film och annat myspys (: tråkigt att vara ensam, men det är bara att göra de bästa av situationen och gilla läget. imorgon ska jag ha tjejkväll med ann hemma hos henne med middag och sova över. ska bli jättemysigt! och på onsdag ska jag och helena träffas och umgås. längtar så efter henne! längesen vi sågs nu. så det ska bli riktigt kul! imorgon kommer min mops adolf hit och vi ska gå på en skön lååång promenad ute, förhoppningsvis i solen (; annars blir det regnjacka på både mig och adolf. mysigt att han kommer hit (: mamma ska in till stan med min mormor. ska klämma in ett pass på gymmet också. för nu har jag suttit hemma alldeles för många dagar och bröjar känna mig mossig, haha. dax för lite omväxlande väggar!

ska ta och börja med salladen nu! ha en jättemysig dag! vi hörs sen. puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback