God morgon torsdag!

sitter och äter frukost, två lingongrova, ett glas proviva blåbär och en persika. jag äter mängder med frukt nu på sommaren. det är ju så gott (: efter frukosten ska jag hoppa in i duschen och sen åker jag till lyra. efter intervjun där så åker jag och träffar mamma. vi ska fika och så (: jag är glad att jag träffar min mamma så ofta. hon är bäst!

somnade runt ett igår, låg och tittade på 2½ men och sen läste jag i elle mat och vin. ska bläddra i alla dom tidningarna som jag har och skriva matlista senare. det är så kul att laga mat och så. skulle det inte vara så stressigt att vara kock skulle jag lätt utbilda mig till det ^^ får nöja mig me att laga här hemma (:

älsklingen står i duschen och är påväg i säng snart. så himla mysigt att han är ledig nu. vad jag har längtat :D nu ska vi verkligen ta vara på dagarna maximalt.

ska äta upp min frukost och sen göra mig iordning. hoppas ni får en jättebra dag! jag kommer hem runt tre, så vi hörs senare (:

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback