god morgon.

vi har precis ätit frukost, jag i väldigt lugn takt, är så himla trött, haha. tror jag vaknade när jag drömde eller nått. då är man väl sådär jättetrött? hur som helst.. börjar vakna till nu och ska börja packa min väska! en louis vuitton kopia från thailand med crappig dragkedja, men jag älskar den, haha (: så den får det bli. sen ska jag duscha och föna håret. idag blir det totalt noll smink. så skönt! behöver vila lite. huden alltså (: även fast jag aldrig har puder, fondation (stavas det så) så är det ändå skönt att vila.. usch jag bara svamlar. trött minst sagt.

nu ska jag packa ^^ vi hörs på måndagkväll. om ni är vakna när vi kommer hem (: blir väl runt elva kan jag tänka mig! ha en jättemysig dag nu! puss&kram. ps. kameran åker med så ni får se bilder sen.. ds.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback