mamma

snart kommer mamma hit och vi ska ha myskväll och titta på film (: jag har lyssnat på new moon boken sen älsklingen åkte för 1,5 timme sen och jag är helt fast. ska lyssna vidare senare också tänkte jag. nu ska jag duka fram till mamma som ska äta här vi lagade kaneldoftande köttfärsås med fullkornspasta. ← receptet. vi köpte ett jättegott rött vin på systemet som var musigt och passade jättebra i maten. mums. gott är det. mycket bättre än vanlig köttfärsås (: så hade vi stark riven ost till. så mamma ska också äta av den (: sen blir det som sagt film.

idag har det varit en riktigt seg dag. man kan bli febrig av att dra ut tänder och just visdomständer gör så man blir extra hängig. så idag har jag mest bara myst runt., lyssnat på ljudboken och kramats med älsklingen. har feber också. och är frusen. isch. men en dag måste man nog vila. sen så (: imorgon är det redan fredag! får se hur jag känner mig. vad jag orkar med. skönt med helg iallafall (: vad ska ni hitta på?

ska ta och tända ljus och duka nu, men vi hörs lite senare. ha en jättemysig kväll (: puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback