Lördagsmys!

god kväll kära bloggläsare!

just nu står jag i köket och lagar mat, ska bli jättegott med lite mat i magen, riktigt hungrig! (: älsklingen kom hem lite tidigare än vad jag trodde så middagen hann inte bli klar, men vad jag blev glad när han kom <3 saknat honom som bara den idag! <3

ikväll ska vi titta på en film som jag velat se läänge som heter marley and me. den är gjord från en bok som är jättebra! så jag hoppas och tror att filmen är lika gullig också! har lite smågodis som jag tänkte att vi kunde äta till filmen och fika med kärleksmums! lördagsmys här hemma (:

idag har jag mest gjort allt möjligt. rensat lite, börjat att klistra in utklippta recpet i min receptbok, sprättat barnkläder som ska bli mönster och tittat på två filmer. två riktigt läbbiga, så jag var helt stel i kroppen när älsklingen kom hem. man ska ju inte kolla på sånna där :P inte när man är själv iallafall. så ikväll blir det mysigt och behövligt med en romantisk komedi (:

nu ska jag göra sallad med grönsallad, körsbärstomater, gurka, rödlök och fetaos. mums! det blir som tillbehör till maten. sen blir det massa mys med älsklingen :D

hörs sen. ha en gosig kväll! puss&kram.




Kommentarer
Postat av: Mysan

åh jag såg den i veckan, längesen jag grät så mycket! underbart söt film(:

2009-07-25 @ 23:36:20
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback