morning!

vaknade halv tio. skönt! (: har precis ringt komvux, men dom har stängt tills på måndag, så då får jag återkomma (: ska skriva in på ännu en kurs. nu saknar jag faktiskt att plugga. så nästa ämne blir samhälle 100p. på 100%, jag hoppas jag orkar med det, men det tror jag (; blir nog en del läsande.. men fem veckor känns bättre än tio.. och då kan jag börja med nästa kurs sen. puh.

älsklingen håller på att göra frukost, så jag ska gå och hjälpa till (: sen ska vi åka till gymmet och träna. skönt! börjar bli fast nu (; det är kul när man ser resultat! när vi kommer hem ska vi fixa och städa här hemma. åka iväg och handla mat osv.

vi hörs sen. ha en toppen dag! puss&kram (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback