natti natt.

snart ska i sjunka ner i sängen. underbart, för jag är trött. imorgon tar vi sovmorgon sen ska vi ta ut våra älskade håriga själfränder här utanför och låta dom njuta lite av solen. på balkongen får dom vara mycket, men inget går väl upp mot att få sniffa på gräset? (: önskar så att vi kunde ha dom som utekatter, men jag vågar inte när det är en väg här utanför. så fort vi flyttar till hus ska dom få vara ute <3 men imorgon går vi ut och myser här utanför. tar med en filt och katterna. ska bli jättemysigt (:

filmen vi såg, patch adams har jag velat se länge. den var riktigt bra. en fin film. en sån film som lixom fastnar och stannar kvar länge länge. månsen tyckte också att den var bra. han ville inte lämna tvbänken.. när vi gick och tog ner honom och satt honom i soffan med oss, så sprang han bara tillbaka. han måste ju fått jätteont i ögonen.. knäppis. när vi började leka med en annan sak så blev han mer intreserad av den och vi fick se hela rutan (; dom är ju för gosiga..

imorgon ska vi som sagt ut med katterna, träna på gymmet och fixa klart lite här hemma. på fredag kommer christoffer, alexanders lillebror och sen alexanders mormor på middag här. så då ska vi ha fixat klart det som ska fixas. skönt att få avsluta saker man påbörjat. (:

ska ta och borsta tänderna nu och komma i säng. känner jag mr måns rätt så kommer han kraksa med sin hesa stämma imorgon runt åtta utanför våra sovrumsdörr - "då vill han in och kramas" som alle säger (: gosen <3

sov så gott allihopa. och ta hand om er <3 vi hörs mer imorgon! puss&kram!

ps. är jag knäpp som längtar till hösten och vintern..? ja det är jag nog.. d.s.




Kommentarer
Postat av: Pyrah

Vilken söting han är den där måns! Har du inget klipp så man kan få se och höra honom "live"? :)

2009-07-22 @ 02:20:35
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Jag är sån som anser att katterna har det bäst inne. Är totalt emot att ha utekatt. Finns för mkt skit ute så jag skulle aldrig nånsin släppa ut mina finisar! Naturligt för dem att va ute, ja - men inte som utelivet ser ut nu. Bilar, elaka människor osv osv. Sen anser jag att dem som har utekatt (inte alla såklart, många tar ju ansvar) är anledningen till att det finns så många hemlösa katter. Eller anser o anser, det ÄR ju så. Ah, detta ämne kan jag skriva om hur mkt som helst, haha, ska inte kladda ner din blogg mer ;) Ville bara komma fram till att jag inte tycker du behöver ha "dåligt samvete" över att du har dem inne :)



Du är inte knäpp, jag längtar också till hösten! :) Däremot vintern, njaaaaee ;)



Kram!

2009-07-22 @ 02:46:35
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Marielle

Vad fint ni har:).

2009-07-22 @ 09:39:15
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: kajsa

haha vad söt måns är. gillar han att se på tvn eller? =)

2009-07-22 @ 11:14:12
Postat av: fanny

pyrah; haha. det borde vi verkligen spela in. måste försöka göra det så ni får se här (:



jennica; svarade i din blogg :)



marielle; tack :D vi trivs jättebra här.



kajsa; han är verkligen jättesöt våran måns (: aa, det gör han. och ibland kan det bli lite tröttsamt (;

2009-07-22 @ 12:00:05
URL: http://pinkpills.blogg.se/
Postat av: Kajsa

vad coolt, finns inget roligare än djur med stor egen personlighet =) har laddat hem patch adams nu, blev så sugen !

2009-07-22 @ 22:27:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback