skansen med bästis

god morgon kära ni (:

just nu sitter jag och äter frukost och ska göra mig i ordning sen. smsade helena som jag ska träffa idag och hon föreslog att vi ska åka till skansen och titta på alla djuren och ha med oss picknick. mysig idé va (: så vid halv ett ska vi ses vid åhléns i stan och sen åker vi tillsammans till skansen.

fint väder idag också så det blir klänning och sandaler. hoppas det håller i sig. svensk sommar är inte att lita på haha. men idag ska det faktiskt vara upp till 27 grader här i stockholm.

ska beställa lite mer tyger nu och hoppas på att dom kommer hem snart. för nu har jag så mycket idéer och mönster till barnkläder.. och jag längtar. kreativiteten sprudlar! (:

hoppas ni får en jättemysig dag! det kommer jag garanterat ha. ikväll kommer tjejerna över på myskväll också. (:

puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback