södermalm

god kväll allihopa!

vi kom hem nyss från en jättemysig kväll på söder. har gått hand i hand längst södermalms gator och tittat i lite affärer, köpte bla en klocka på bolagret som jag ska sätta upp snart. det blev den här väggklockan i svart (: det var älsklingen som tyckte vi skulle köpa den. tur att vi har samma stil på inredning (;

sen hittade vi en mysig restaurang som vi satt oss på, fick ett fönsterbord, så det fläktade skönt. åt jättegott, båda tog varsinn cajunmarinerad ryggbiff med klyftpotatis, tzatsiki och grillad majskolv. mums! fick mycket mat så vi blev ordentligt mätta! sen tänkte vi gå och fika på cozy, men som sagt, vi var för mätta. så vi gick in på seven eleven och handlade med oss fikabröd. ska snart bänka oss i soffan framför en film. tror det blir mammut som gick på bio för ett tag sen. eller någon annan, får se vad vi har (: ska göra lite te hur som helst. har tvättat av mig sminket och hoppat i pyjamasen och fårskinnstofflorna. måste verkligen önska mig nya fårskinnstofflor, det är ett stort hål i ena sidan på ena toffeln. jag fick dom julen 06 av alle, och jag har använt dom flitigt (: så mysiga! jag brukade aldrig använda fårskinnstofflor innan jag och alexander blev tillsammans, men alla i hans familj har alltid sånna och alle med, så det smittade av sig (:

ang. kommentarer. jag skulle verkligen uppskatta om ni kunde lämna mejladress, eller bloggadress, jag svarar alltid inne hos er om ni undrar någonting, för när jag ska svara på min blogg via kommentarsfältet så kommer det upp ett fel meddelande titt som tätt. så om ni har en fråga, som ni verkligen vill ha svar på - mejla mig eller lämna mejladress. vill ni mejla mig så klicka på det rosa lilla kuveret till höger (: så ni inte tror att jag bara skiter i att svara. ibland går det bara inte :/ så nu vet ni det :D

ska fixa fika nu och välja film. ha en jättemysig kväll! (: massa kramar <3



Kommentarer
Postat av: dagenskreativa

Snygg klocka:)



Kram Anna

2009-07-27 @ 22:37:25
URL: http://dagenskreativa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback