tandvärk

huuuu. jag är inte den som klagar men nu har jag fruktansvärt ont i hela munnen. idag fick jag dra ut min ena visdomstand som så elakt legat och skavt in i min kind. aj. men nu är den väck - haha (: och jag är glad - fast jag har jäkligt ont. och inte kan le utan att se helt sne ut ^^ hur som helst. 1140 kr fattigare och även en tand fattigare.. så kan det gå. nu ska vi se hur jag mår när vi fått i oss lite middag (det blir soppa idag med vitlöksbröd) för jag kan inte tugga så bra.. biobiljetterna ska vara uthäntade vid åtta, så om en timme måste vi åka senast. helst tidigare. hoppas på att jag kan äta liiite popcorne ändå. får tugga med andra sidan av munnen (: helt enkelt. tandläkaren tyckte jag hade fina raka tänder och frågade om jag hade haft tandställning. vilken komplimang :D .. och nej det har jag ju inte haft..

älsklingen och jag har varit på coop och veckohandlat massa god mat. skönt att fylla upp igen. har även varit förbi mamma med en present till henne <3 köpte den här. hon är så duktig och har gått ner massor redan (: man "ska" väga tio kg under sin vikt enligt läkarna.. alltså jag som är 170 cm, ska väga 60 kg.. dock gör jag inte det.. har antagligen för bra ämnesomsättning., och kan äta allt.. utan att gå upp till 60.. jaja (: mamma har iallafall gått ner massor och börjar komma till den vikten hon vill och den boken hon följer, han som skrivit den första som hon har hade kommit ut med en kokbok nu med som hon ville att vi skulle beställa (då hade jag redan beställt den) så igår fick hon den och blev jätteglad (: kul att kunna göra andra glada - då blir jag glad! <3

ska nog byta om till mjukisbyxor innan vi åker iväg.. det brukar vara så kallt inne på bion. nu har jag på mig en limegrön tyll kjol och en vit och svart randig kofta.. ser helt galen ut alltså (;

ska gå ut i köket och kolla hur det går med maten, är vrålhungrig. ska knapra en ipren också.. så den här värken lättar lite. har ett sjukt hårt tryck mot tinningen. aj aj aj.

så.. vi hörs lite senare, eller imorgon? funderar på att fika och sen sova. men vi får se (:

ha en jättemysig kväll kära ni. puss&kram <3




Kommentarer
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Hej! Frågade min kompis om hennes jeansshorts. De är från Vero Moda men hon köpte dem för 2 år sen tyvärr. Kram

2009-07-08 @ 22:56:54
URL: http://piecesofjen.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej hej, nu är jag här igen! Har lite för mycket fritid just nu tror jag.. :)



Måste bara kommentera kosten din mamma äter - det funkar!!! Jag, min sambo och mina föräldrar har ätit LCHF-mat sedan efter nyår nån gång och mår alla bättre än någonsin (bättre kolesterolvärden, minde ont i huvudet, bättre mage, piggare, etc). Att gå ner några hälsosamma kilon skadar ju inte heller. Allt genom att äta goda såser, ostar, ägg, bacon, grädde och annat gott! Kommer aldrig mer äta massa kolhydrater i önödan.. :)

2009-07-08 @ 23:19:39
URL: http://www.sarakristoffer.com/hus

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback