1 juni 2009

Idag är det ny månad. vi går in i juni. redan! tiden går så fort. om 5 dagar har vi varit tillsammans i 3 år, förlovade i 2 år och gifta i 1 år. <3 det var 30 grader varmt på våran bröllopsdag! och jag tror minsann att det kommer bli lika fint väder den 6 juni 2009 också! underbart (:

jag har precis ätit frukost och skrivit en presentation till min pyskologi lärare. som ni vet älskar jag att skriva så det blev ganska långt, får hoppas att hon orkar läsa (;

jag har satt på min mjukisshorts och ett linne satt upp håret i en hästsvans och packat en liten påse med psykologibok, två äpplen och en flaska vatten. ska ta med mig en filt och lägga mig på gräsmattan nedanför vårat sovrumsfönster och plugga! ska läsa 19 sidor och det ska bli riktigt spännande!

så nu ska jag bege mig ut. vi hörs lite senare (: ta hand om er och ha en bra dag i solen! puss&kram <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback