God morgon!

betsämde mig i går när jag gick och la mig att jag ska bryta ett mönster jag har varje morgon, nämligen att sitta vid datorn medans jag äter min frukost. istället ska jag äta frukost på balkongen tillsammans med en tidning. och det ska bli kul att se om det hjälper. jag läste nämligen i en hälsotidning för ett tag sen (antagligen var det topp hälsa) att om man bryter ett mönster (det kan vara en liten sak varje dag) så kommer man må mycket bättre och även känna att man får ut mer av livet. så varför inte? (: så idag blir det frukost och tidning i solen på balkongen istället för här inne i datorrummet vid datorn.

jag åker till lyra sen och har coachmöte, sen hörs vi efter vi varit och veckohandlat! ta hand om er och ha en jättebra dag! (:

puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Doris

Ja men det där stämmer nog med mönstren. Speciellt vid måltider är det ju viktigt att få lite matro.



Jag brukade också äta framför datorn och det BLIR mer stressat.

2009-06-25 @ 08:11:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback