god natt

vi har haft ännu en mysig kväll med tända ljus, te i stora muggar och mysig film. jag fastnade verkligen för filmen och nu sitter jag och kollar upp film musiken till a home at the end of the world (trailern) den var annorlunda, udda, och med massa kärlek. och jag älskar udda och annorlunda med massa kärlek! underbart.

saknar alexander. saknar honom så det gör ont i hjärtat. vet helt ärligt inte hur jag skulle klara mig utan dig min kärlek. det känns som om livet skulle ta slut utan dig. du är min andra halva. när man hittat rätt, då stannar man föralltid. och det är precis det jag kommer göra. mig blir du inte av med, hihi.

"det känns så bra att vara älskad av dig.
du är mitt allt. älskar dig av hela mitt hjärta min älskade fru"

jag ska komma till ro nu, läsa några rader ur topp hälsa, ringa älsklingen min och sen slå ihop ögonlocken. är trött ikväll och imorgon är det massa som händer. så himla roligt det ska bli att åka karuseller, äta sovervadd och mysa! fun fun. vi ska åka och krama om min helena också. hennes saknar jag. oerhörtjättemycketmassa. 

nu - sova! puss&kram älsklingar.



Kommentarer
Postat av: Helena

Glöm inte att ta åksjuketabletterna innan karusellen!

2009-06-16 @ 00:22:31
URL: http://sjoborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback