Hej älsklingar.

tack för att ni grattade så himla mycket. nu är jag speedad till max och kutar runt här hemma. ni gör mig så glad så  älsklingen fick ett ryck efter middagen (som var jättegod, indiskmat, här hittar ni recpetet) och nu står han och bakar bullar (: söten. han är min lilla hemmaman, haha  det ska bli smarrigt med bullar sen. om jag orkar, för nu är jag för mätt.

ska hoppa in i duschen och raka benen (för det har jag inte hunnit sen jag skrev om mina håriga dilemman till ben. så det ska jag göra, blir nog en hårinpackning och mask i ansiket också. skönt. sen ska jag smörja in mig med mango body butter från body shop och hoppa i en nytvättat pyjamas, sen blir det mys i soffan med hjärtat till en film. sen sova. imorgon ska jag upp halv sju. hua. men det är bara att stiga upp! ska till lyra vid nio ist för tio och sen åker jag till coop med bussen och där möter älsklingen upp mig så ska vi storhandla då istället.. orkade verkligen inte ikväll.. har haft calzonesvacka hela dagen.. (; säger ni också så? calzonesvacka.. man blir ju så jäkla seg av fet mat calzone = pizza = svacka..) ja, jag är trött.. nu ska jag duscha. ville bara säga TACK för era kommentarer!!!

puss&kram och mys ordentligt ikväll



här är nya toalettsitsen!



Kommentarer
Postat av: Ullis

Vad snyggt! Var är den köpt?

2009-06-24 @ 23:25:55
Postat av: Petra

Hej!



Vet ni vad? Jag bakade bullar igår också. Vilket sammanträffande. Blev mycket gott!

Ha det så skönt i solen! Och återigen, vad roligt med uppsatsen!



Kram

2009-06-25 @ 08:06:44
Postat av: fanny

ullis; tack:) den ärköpt på coop bygg och kosatde 420 kr. kram

2009-06-26 @ 08:55:58
URL: http://pinkpills.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback