Läggdax.

har varit sådär skönt segtrött hela kvällen, efter kvällspromenaden kände jag att jag fått i mig nästan för mycket frisk luft idag, haha (: åt till och med middag ute. underbart! har haft en jättebra dag och det känns verkligen att den här måndagen varit utnyttjad till max. då somnar jag gott. det är verkligen underbart med det här vädret och det ska utnyttjas så mycket det bara går! jag har fräknar i hela ansiktet och är redan lite brun (:

imorgon ska jag på möte klockan 09.00 så klockan ringer vid halv sju. hua. känns som en liten minisemetser nu med alla lediga dagar och helgen och nu så ska jag upp så tidigt. men det är ju bara imorgon, sen är jag ledig igen på onsdag (: plugga gör jag såklart, men att ligga ute i solen på en filt i gräset barfota och plugga, känns inte så jätte tufft (;

efter mötet imorgon ska jag hem och plugga och sen ska jag på ett spinningpass på kvällen. ska ta och boka det nu på en gång så jag inte glömmer. sen ska jag baaara vila i soffan och titta på husfruarna! mysigt!

dagen har varit perfekt. nu ska jag duscha och sen lägga mig i mysiga sängen under duntäcket (vet galet, vi sover med duntäcke året om) så skönt (; ringa älsklingen och sen sussa.

hoppas ni haft en lika bra dag som jag har haft. vi hörs imorgon!

puss&kram <3



jag älskar den här bilden. lycka!



Kommentarer
Postat av: Marielle

Den ser ut som en 50-60 tals reklam bild på nå vis. Snyggt!

2009-06-03 @ 14:34:56
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: Johanna

fanny, den här bilden är en utav de vackraste jag sett! gud vad du är vacker! <3



PUSS <3

2009-06-03 @ 20:06:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback