mellanmål

tog en kort paus nu från pluggandet. har gått igenom första kapitlet - igen och antecknat och nött in allt. ska läsa mina anteckningar sen ikväll också. det här går bra (: jag är bra!

åt mellis med älsklingen innan han åkte på jobbmöte, riktigt gott. håller jag mig nog till middagen (: vi ska göra jättegod middag, här hittar ni receptet. (: men innan det ska vi veckohandla och åka till ikea en sväng. bara köpa bordet och lite annat. så har vi det gjort, sen är det ju såkul på ikea!

ska fortsätta plugga nu. sen hoppa in i duschen och åka iväg med hjärtat (: hörs sen!

puss&kram!




 


Kommentarer
Postat av: Therese

Det där lät gott! :)

Hoppas ni får en mysig kväll?

Saknar dig massor! Fick inte du mitt sms? :(

puss puss<3

2009-06-10 @ 20:10:16
URL: http://youremyangel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback