min tredje bumling lampa

.. ska äntligen få flytta hem till oss och äntligen är det i den storleken jag alltid velat ha. 60 cm i diameter. för fyrahundra kronor. kommer ni ihåg att jag sa att det var en second hand som jag älskar som ska läggas ner.. mamma känner ägaren och när vi var där på hemmafest i deras personallokal så hängde den där över deras biljard bord. inte en skråma, inte en buckla, så fint galler och i 60 cm. åhå. kunde inte bli bättre. och idag fick mamma ett sms av helene att jag gärna får köpa den för 400 kr. lycka! ska genast sälja våran som vi har nu (: sen ska jag lämna in nya bumingen till en billackering.. för den ska bli i vitaste vitt. den är taxibilsgul just nu. lite coolt också. men nej, vit ska den va. eller svart.. tåls att tänka på. hur som helst jag är glad. på blocket får man punga ut minst 1500 kr för en 60 cm.. whi.

nu - film (: puss&kram.





Kommentarer
Postat av: Marielle

Dem är verkligen snygga det håller jag med om. Gör den vit för om du ändrar dig så är det väl lättare å få den svart än hel vit efteråt.

2009-06-17 @ 11:18:20
URL: http://donnadeluxe.blogg.se/
Postat av: cassandra

vad ska du sälja den ni har för? jag är intresserad av att köpa den! :)

2009-06-18 @ 10:24:31
URL: http://cassandra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback