och glad igen..

mejlade min lärare och tackade så mycket för betyget.. det här fick jag som svar.. visst måste man få skryta ibland va ^^
 

"Hej Fanny, såklart du skulle ha MVG. Din uppsats var något utöver det vanliga, fanns inget att anmärka på för du hade fått med allt.. helt otroligt bra var den! Ha en bra kväll!

/Johanna"

hon verkar vara en gullig person, glad att jag fick en ny lärare.. (: nu ska vi titta på film, ska bli jättemysigt. jag är nyduschad och sitter i pyjamas, har krypit upp brevid älsklingen och dricker en kopp te. vi har tänt ljus och det är så mysigt <3 sista kvällen med hjärtat nu innan han börjar jobba igen. så nu - mysa massor!

sov så gott sen! puss&kram <3



Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag är stolt över dig gumman, du är så duktig!!! <3

2009-06-26 @ 18:08:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback