onsdag

idag skiner solen, riktigt skönt (: fast det är lite kallt i luften ändå. jag sitter med två tröjor på mig ute på balkongen och pluggar psykologi. ska snart hoppa in i duschen och åka till farsta i någon timme och fika med tessan. eller äta en glass i solen blir det nog, mysigt! sen ska jag hem och fortsätta plugga. och laga middag. det blir nog någonting med kyckling, det är ju så gott. mamma kommer hit på middag i kväll också, sen ska vi ha mys/pluggkväll för min del och umgås. mysigt!

min uppsats om klassisk betingning mm ska vara inlämnad på söndag innan midnatt och jag är så glad att jag inte är ute i sista sekunden. har blivit bra på att plugga,. och det är kul som bara den (: hoppas på att få bra betyg på alla kurser jag ska läsa nu. och sen tenta upp dom som jag har betyg från redan från gymnasiet. man ska satsa högt! jag vill ha mvg i allt och jag vet att jag kan få det bara jag anstränger mig!

vid elva gick mysans tåg och det var inte alls kul att krama hejdå ): kändes jättetråkigt. har verkligen haft en mysig och rolig vecka med henne. så glad att hon är min vän (: hon har planer på att flytta hit till storstaden, hoppas det blir så. hade varit mer än underbart att ha henne nära och kunna umgås när man vill. så ja, gör det (;

nu ska jag hoppa in i duschen och klä på mig en klänning och flippflopp. tar nog en tjocktröja med mig också. det blåser ju som sagt.

ha en jättemysig dag! (: vi hörs lite senare. puss&kram



Kommentarer
Postat av: Doris

Vad duktig du är! jag kom in på en högskoleutbildning med höga intagningspoäng med nästan enbart G och något IG (hade det ganska tufft i gymnasiet...)för jag gjorde högskoleprovet och fick bra vilket går mycket snabbare!

så du behöver ju inte tenta upp allt, men däremot så är det ju en övning inför att plugga på högskolan att du pluggar så mycket nu så HEJJA!:)

2009-06-17 @ 17:03:28
Postat av: Annica

Enligt nya skollagen så är det inte säkert att man kan få plugga upp betygen längre, endast om man har IG men har man redan G så får man tyvärr nöja sig med det.

2009-06-17 @ 18:43:45
URL: http://annista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback