plugga!

hej allihopa!

idag är jag inte helt kry i kroppen. ni vet när man har stressat och varit igång med någonting (nu syftar jag på allt plugg med inlämningar och uppsatser osv..) och sen när man slappnar av. då kommer viruset som legat och väntat.. och det har hänt mig nu. jag är inte sjuk ännu, och jag hoppas jag håller mig som jag är just nu, men jag känner mig otroligt tom i skallen och helt matt i kroppen. idag blir det till att ligga i fåtöljen och plugga psykologi. hur som helst. jag är hemma idag och vilar. har sovit så himla dåligt de senaste nätterna, runt fem timmar per natt och jag är van vid minst tio så jag har varit lite frånvarande :P
 
jag har precis ätit klart min frukost, har bara tet kvar och det tar jag med mig och har medans jag pluggar. utanför huset håller dom på att klippa gräset och det luktar ju så himla gott. har balkongdörren öppen (: fick hem två filmer idag från lovefilm, bla. i taket lyser stjärnorna. så den vill jag se ikväll. hoppas mamma vill det också (: my har sagt att den är jättebra och vi brukar ha samma film smak hon och jag. fick ett erbjudande från lovefilm att hyra film gratis i en månad, så varför inte? (: gäller bara att ringa och säga upp sen så man inte blir kvar där.. märkte att jag har sett typ alla deras filmer.. haha. är man filmoman så är man.. (;

sen har jag suktat efter en jättesöt klänning hela veckan och idag gick den ut. och jag vann den. är så glad. den är sydd av en tjej som köper kläder second hand och tar tyget och syr nytt.. alltså blir det väl second third? ja det måste det bli. det är iallafall en riktigt fanny-klänning och jag som älskar udda kläder och inte se ut som alla andra blev himla glad när jag såg att jag vunnit (: visar bilder på den här nere.

ska ta och slå mig ner och plugga nu. sitter väl tills älsklingen går upp om två timmar och sen lite till senare ikväll.

hoppas ni får en jättemysig dag! vi hörs senare. puss&kram!

 



Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj den där gillar jag me! Vad heter säljaren? Krya på dig! Kramen

2009-06-30 @ 13:09:40
URL: http://greenrealm.se
Postat av: Mysan

cad tyckte du om filmen hjärtat? åh en riktig Fanny klänning:)

Jag saknar dig:(

2009-06-30 @ 20:47:55
URL: http://mysackan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback