regn!

det är inget vidare väder idag. men med bra kläder och paraply fungerar det ändå (: jag sitter och dricker lite proviva blåbär. snällt mot magen som kaosar i mellanåt. och det hjälper faktiskt mycket bra (:

ska ta en macka också, annars orkar jag inte med träningen nu vid halv tolv. bussen går 11.01 utanför oss och jag är i farsta 6 min senare. in på gymmet, byta om och hämta ut min biljett för gruppträningen. ska bli jättekul! (:

sen åker jag hem och duschar och fixar iordning mig. ska ju träffa min bästis sen och äta middag med henne. hoppas regnet upphör en aning så vi slipper sitta som två blöta katter på matstället. haha (;

ikväll ska jag plugga! läsa från sida 28 - 47 i psykologi boken. sen ska jag titta på film, det är så mysigt! (: speciellt när det är sånt här väder ute. och bara mysa här hemma. älskar sånt här väder. får en sån mysig känsla i kroppen <3

nej, nu ska jag fixa mackor och lite te och sen packa gymväskan! vi hörs senare (: ha en mysig dag! puss&kram.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback