snart klar!

så skönt. snart är jag klar med uppsatsen, som jag kämpat idag. nu kan jag med gott samvete ta ledigt i helgen efter det här. har gjort alla uppgifter på både G, VG och MVG. lite finslipning och källor ska anges, sen så! härligt!

just nu sitter jag i datorrummet, flyttade in från balkongen för det börjar bli kyligt. idag har det blåst jättemycket, fast det har varit uppskattat (: har fått i min mängder med friskluft även fast jag inte gått utanför dörren idag ^^ så underbart med balkong! ätit en päron splitt (vi har en låda GB klassiker hemma) farligt egentligen, fast absolut tillåtet på sommaren :D

vi åt alexanders favoritpasta till middag, vi skulle egentligen ätit helstekt fläskfilé med tzatsiki och klyftpotatis i ugn, men det förstod vi ganska fort att det skulle inte hinnas med. så vi städade lite och myste, lagade middagen och sen gjorde jag älsklingen matlåda och stoppade ner frukter och en bit sockerkaka som blev mycket uppskattad  sen pussades och kramades vi hej då och jag satt mig med uppsatsen igen. phu. nu ska jag faktiskt ta en paus och titta på film annars kommer jag svimma. haha

vad ska ni hitta på ikväll? hoppas ni har det mysigt iallafall <3 ska välja en film nu och göra en kopp te. vi hörs lite senare





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback