ute smattrar regnet.

Här inne sitter du och jag. du är inte kvar, men din värme är det. mina läppar smakar fortfarande du och även fast du inte är här, har du lämnat kvar en enorm värme i mitt bröst. din närhet fyller alla mina sinnen med lust, kärlek och ömhet. jag lever lite mer och lite mer intensivare varje gång du tar i mig, varje gång dina ögon tittar sådär på mig lyfts hela min själ upp och svävar över marken. det rusar i kroppen och för några ögonblick är det bara du och jag, i våran värld. vi hamnar på nivåer som vuxna människor lätt glömmer bort. du får mitt inre att leka igen. jag älskar hur du får mig att vara, hur du får hela min kropp att skratta så det kittlar ut i fingertopparna.

att älska dig är det bästa jag någonsin gjort. att bli älskad av dig är obeskrivligt. våran kärlek är det underbaraste jag någonsin upplevt. att veta att det är du och jag förevigt - det är oslagbart.



our first kiss..



Kommentarer
Postat av: Alexander

Min underbara vackra fru, du skriver alltid så fina saker. Du får mig alltid att sväva runt på rosa moln. Älskar dig!

2009-06-03 @ 07:31:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback