vardagsrummet - tvn upphängd.

så nu kommer bilderna på tvn som jag svamlade om tidigare (: vi är jättenöjda och det är så himla skönt att det är lättare att dammtorka (vilket vi gör varje dag) så det är perfekt och bra blev det med sladdarna i kabellisten osv (: inne i tvbänken har älsklingen fixat och där är det lite sladdar ^^ som ni ser. vi köpte en mini stationär dator förra veckan, skulle blivit en vit, men dom fanns bara inne i svart, så det blev en svart (: passar ju bra med alla våra andra prylar därinne och sen syns den ju aldrig (; hur som helst. jättenöjda med alltihopa. datorn är perfekt, har spotify på tv så det bara är att lyssna på musik. och massa filmer via datorn.. det är en riktig dator, har inte riktigt fattat det :p men man kan alltid surfa osv. vilka grejer, haha ^^ jag kånkade alltid ut min bärbara till vardagsrummet och fick hålla på att koppla ihop den med tvn och nu slipper jag det, så skönt. bara att välja film direkt på tvn (:











Kommentarer
Postat av: sanna

nice!

2009-06-11 @ 19:07:33
URL: http://sannaknows.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Ser ut som hemma hos oss :) Likadan tv-bänk o allt :) Fast vi har den vägghängd. kram

2009-06-11 @ 22:46:03
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback