en lugn onsdag

eftersom pluggandet är klart för den här veckan och saga har blivit magsjuk (som jag skulle varit barnvakt åt idag) så blir det en väldigt lugn dag. jag har lite inplanerat bla. att rensa i min enorma gardeob. ska bli intressant vad som gömmer sig därinne, haha ^^ rätt mycket kommer kastas kan jag tro. eller ja, skänkas bort.

tänkte föra över allt från min gamla kalender till den nya nu och sen kolla klart på en film som jag inte såg klart på! städa i köket och sen går ju baby upp (: mysigt! då blir det middag och sen ikväll ska jag bara mysa här hemma, måla lite på väggen kanske?! och titta på film! läsa i min bok och ta det lugnt! perfekt kväll med andra ord. <3

hoppas eran onsdag blir jättemysig! hörs senare! puss&kram (:



såhär ser kalendern ut som jag fick på lyra från ordning & reda. fast jag har tagit bort pappret som syns på bilden, den med blommorna (: så den är med vit bakgrund så man ser siffrorna bättre.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback