god natt

hoppas att ni har haft en mysig kväll. det har jag (: ha suttit i fåtöljen och pluggat lite (känns riktigt skönt när man ligger före och kan plugga om man vill eller inte, blir ingen press och stress, sånt gillar jag) sen har jag kollat på lyxfällan. fick ett ryck och började tejpa upp för en till rand på väggen, och det blev jättebra (: kul att man faktiskt kan fixa ensam också (; kan nog ta lite varje dag, så är det snabbt klart.

imorgon ska jag plugga det sista och på kvällen blir det träning! så skönt! ville verkligen komma iväg idag, men det var bra att jag inte gjorde det, har haft migrän och kräkts. usch.

ska bädda upp sängen och puffa kuddarna och skaka täckena och lägga mig och läsa i min bok! sen släcker jag lampan. imorgon går jag upp, sätter mig och pluggar tills jag känner mig klar och sen är det helg för min del. riktigt riktigt underbart med HELG :D det blir mycket film, har massor som jag inte sett. och mys här hemma (: ska nog fixa här hemma också med väggen. tar lite i taget. då får man mer tid att tänka på vart ränderna ska sitta!

ska kika en sak på nätet och sen hoppa i säng! ha en mysig kväll nu och sov så gott sen, puss&kram (:



den smala 5 cm randen i mellangrått var det jag målade ikväll.



funderar på att handla än ännu ljusare grå än den som vi har som ljusast och skippa den mörkaste.. vi får se hur vi gör. sen har jag också funderat på om jag ska spraya ett tunt tunt lager med metallic silver färgen över ena randen som är ljusgrå. över hela den, så det blir lite glittrer.. haha, jag och mitt jäkla glitter.



Kommentarer
Postat av: Tanya

följer med spänning hur resultatet på eran vägg blir, ser riktigt lovande ut! =) Gonattkram

2009-03-06 @ 00:38:45
URL: http://datsmore.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback