God natt

hoppas eran kväll varit mysig! vi har haft det riktigt bra, legat och slappat isoffan och tittat på "djävulen bär prada" första gången jag såg den, var när jag och alex var i thailand och firade 6 månader. gud va längesen.. då hade thailändarna översatt den riktigt dåligt! haha (: hur som helst var det kul att se den igen.

jag har bäddat på soffan, tog med min min kudde och mitt duntäcke, får jag chansen så gör jag det mer än gärna :D har haft lite problem sen jag var liten att sova borta.. det sitter verkligen kvar.. konstigt sånt där. på kvällen är allt jättebra och kul och så, men såfort lampan släcks och det blir tyst.. så har jag svårt att somna. nu tror jag att det inte är lika svårt som när jag var mindre, men att ha sitt egna täcke och kudde är alltid en trygghet och lite mer "hemma" (; vilket tramseri va, hihi.

helena är en person jag verkligen trivs med. hon är lugn, harmonisk och trygg. och det smittar av sig vill jag lova. jag är så glad att hon är min bästa vän. ingenting går upp till att ha en sån fin vän. och ibland vet man bara inne i hjärtat att den här vänskapen kommer hålla sig stark år ut och år in. vi är otroligt lika, men ändå så olika. och det är väl det som är det charmiga tror jag. vi passar bara så himla bra. <3 tack för en jättemysig kväll gumman!

imorgon kommer min kärlek förbi här påväg hem från jobbet. klockan ställer jag på 06:15, och packar ihop mina saker, sen hämtar älsklingen mig vid halv sju. sen när vi är hemma ska jag äta frukost och göra mig klar för dagen! ska plugga på lyra mellan 10 och 12 sen har jag tid hos min psykolog och därefter åker jag hem och njuter av massa saker. bla att min kärlek är ledig i sju dagar, som ska bli så himla himla underbart. bara få vara nära honom gör mig hel. alla myskvällar och pyssel vi ska fixa nu. helgen är verkligen uppskattad. helg = helt ledig, inget plugg, inga möten, ingen träning, baaara massa mys! (: vi ska ju börja renovera i arbetsrummet också på lördag, innan vi åker på middag hos mamma! och åka till ikea, ordning & reda och granit på söndag! åh va kul det ska bli! är så glad för att det blir ordning gjort därinne. det är vårat "kasta in saker rum" inte bra med såna rum! ^^

ska ta och borsta tänderna nu och ringa och säga god natt till älsklingen. sen kryper jag ner under täcket och läsa lite tidningar som jag tog med mig!

hoppas ni sover gott. hörs imorgon! (: puss&kram!



Kommentarer
Postat av: P

Hej igen.

Nu sitter jag å photoshoppar. Riktigt skoj när man börjar lära sig.



Vet du, det där med att inte kunna sova bra när man är borta, det är något jag kan känna igen mig i. När jag var en liten tös vågade jag inte sova borta. Nu vågar jag ju sova borta, men har ofta väldigt svårt att komma till ro. Särskilt när man märker av att de andra redan somnat. Klockan tickar och man inser att nu MÅSTE jag sova...vilket bara gör det än svårare. Jag brukar lyssna på en avslappningsskiva nu, inte så mycket för att göra övningarna, men jag blir avslappnad bara genom att lyssna på rösten, som är en blandning av Clabbe (fr Idoljuryn) och Lennart Jähkel.



Bra tips att ta med sig sängen när man ska bort. Synd att man inte kan det alltid, det tar sån plats i resväskan... hi hi



Kram

2009-03-27 @ 14:16:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback