God natt

nu släcker vi ner här! att räkna, fundera och komma fram till någonting mitt i natten var ingen bra idé, det slutade med att vi flamsade istället.. haha. så vi kom inte så jättelångt tyvärr. men hellre lägga tid på ett bra underarbete än att slarva. det ska ju bli perfekt (: imorgon blir det nog till att fixa här inne hela dagen! får se om vi hinner klart. jag brukar vara en tidsoptimist!

har precis duschat och ska smörja in kroppen, sätta på mig sov t-shirt, fixa till sängen och sen går vi och lägger oss, så himla skönt. jag är supertrött! *jäsp* imorgon sover vi nog ut. behöver det känner jag! är trött i kroppen och skallen med för den delen ^^

ska försöka komma iväg och gymma imorgon också. om jag orkar. annars får det vänta tills fredag, försöker ha någon vilodag imellan med på torsdag ska jag till en familj (barnvaktsjobb med familj nr tre) och äta middag (: vi behöver ju knappt köpa hem mat längre.. äter ju bara borta (; men på fredag ska jag träna och försöka orka imorgon. om jag inte är helt död efter målningen, eller helt uppe i varv och inte kan sluta måla (: lördag och söndag är vilodagar från gymmet och gruppträning! och även plugg! därför kör jag på för fullt med skolan i veckorna! det här kommer gå galant. det tar ett tag att vänja sig vid att ha mycket mer att göra. från inget till massor. men skoj är det! (:

nu sviker ögonen mig. dax att fixa det sista innan sängdax! sov så gott alla fina! <3

puss&kram!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback