hemma

gud va kul det var med spinning. även fast det var tufft, så blev jag riktigt peppad av att inte ge upp. det blir ju aningen pinsamt om man inte orkar när alla andra kör på. så ett tag höll jag på att svimma kändes det som.. körde nog på en för "hög växel" ledaren var riktigt rolig "nu har ni varit skitduktiga, och kan gå hem och trycka i er pizza och glass" haha. kul där. men konstigt nog så blir jag mindre sugen på sånt när jag tränar.. det enda jag behöver nu är en smoothie, en dusch och att sjunka ner i soffan och titta på tv och det är precis vad jag ska göra nu (:

påväg hem från bussen stannade jag upp och tittade upp mot himlen, snöflingorna dalade ner och smälte när dom landade på min hud och skenet från gatulyktorna var så vackert. att stanna upp är helt underbart. medveten närvaro.

ha en mysig kväll. puss&kram! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback