Jeans leggings

så jäkla sköna! jag trodde dom skulle se ut som leggings, men icke. dom ser ut som tvättäkta jeans! (: super för mig som avskyr att vandra runt i jeans som man inte kan andas i. dom här kan man både andas i och sitta ner i :D haha. bra va!



konstig vinkel.. här är från sidan av mitt lår. fickor på rumpan och riktiga sömmar.



stuprörs modell på dom från vero moda.



såhär ser dom ut baktill.



fy sjutton va läckra ben man får av styrketräning. ha. dom här är från gina tricot. 299 kr!



stentvättade med riktiga sömmar såklart.

jag är jättejättenöjd (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

de från gina har jag med, helt underbara!! :D

2009-03-23 @ 10:38:25
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Jennica - Pieces of Jen

Haha, lite roligt, jag har båda dem paren jag med och jag har nog ALDRIG haft på mig ett så obekvämt plagg som jeansleggings! Usch o fy! Sköna i provhytten men sen när man börjar gå i dem.. hua. :)

2009-03-23 @ 20:34:37
URL: http://piecesofjen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback