kväll med tända ljus och kärlek

vi har ätit en fruktansvärt god middag som hjärtat lagade. och nu är vi mätta och belåtna! vi ska sällskapa i duschen snart och det är ju så himla mysigt att duscha tillsammans! <3 sen blir det film, my sassy girl. den påminner mig om vårat förhållande.. iallafall när man ser på trailern! jag är lite halvgalen och alex sådär lugn och harmonisk. vi kompleterar varandra bra!

innan middagen satt jag och valde ut massa kurser som jag vill läsa! gud så kul (: blev även uppringd av malin, en studievägledare på komvux. den 15 april ska jag söka in med heltidsstudier. ända krukset är att de flesta av mina kurser som jag vill läsa är på distans.. vi får se hur allt går ihop (: men det ska bli skitroligt att plugga! har i princip suttit hela dagen och planerat, pluggat och läst om olika utbildningar och kurser. timmarna flyger iväg.

men nu ska vi duscha och sen blir det film. ska koka te till oss också och tända mysbelysningen här hemma och massa levande ljus! så mysigt att alex är hemma <3 bara mysa och ta det lugnt. imorgon åker jag och pluggar på lyra, det blir körkortsteori både i bok och på skiva som dom har där. perfekt! sen åker vi och veckohandlar som vi skippade idag. (riktig segdag) och sen ska vi träna spinning tillsammans på friskis & svettis. kul :D jag har fortfarande träningsvärk från igår, men det går nog över!

det är så himla skönt att allt rör på sig. allt blir bra och allt blir precis som vi planerat det här året, och vi är bara inne i slutet av mars. börjat plugga, ska börja plugga på heltid, alex börjar plugga nu i höst till säkerhetschef, vi har sänkt månadskonstnaderna med 4500 kr varje månad, renoverar köket i vår (snart alltså) vi hittar på mer saker tillsammans och är som nykära dygnet runt. jag mår bättre, mycket bättre och det är det bästa av allt. allt känns helt underbart bra, helt perfekt. och jag bara njuter av varje ögonblick av mitt liv. jag älskar mitt liv! <3 och allt i det.

slita sig nu kanske (; dusch, mys med film och alex och sen sussa!

puss&kram, ha en jättemysig kväll. det ska vi ha!





Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad roligt att du mår bra gumman, och jag blir så glad att du älskar ditt liv. Det är du värd att få göra! <3



vad är det för kurser det lutar åt att du ska läsa? :)



Nu är my sassy girl på väg ner här hos mig med, den verkade bra ;*



Puss&kram <3<3

2009-03-16 @ 19:35:50
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Petra

Cuties!

2009-03-16 @ 19:37:44
Postat av: Erica

Åh vad vacker du är!! Jag vill också gifta mig! :D



Så du tyckte också hon var lik marie picasso! :D Haha va kul! :D Det var något som gjorde dom lika :P

2009-03-16 @ 20:40:39
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Erica

Alltså, din klänning är gudomlig! :D Ah jag kan verkligen tänka mig det. Både trygghet och ännu mera kärlek! :) Jag vet att vi kommer att gifta oss någon dag. Och i vårat förhållande så är det faktiskt mer Alex som vill. Jag trodde aldrig att jag ville gifta mig, först nu :)

2009-03-16 @ 21:05:49
URL: http://yulla.blogg.se/
Postat av: Anna - Starwoman ☆

Helt underbart kort på er, du är helt ljuvlig =) Stor kraaaaam

2009-03-16 @ 21:12:32
URL: http://starwoman.blogg.se/
Postat av: emma

vikket vackert hår du har=)är de ditt egna alltihopa??:D

2009-03-17 @ 14:45:18
URL: http://bitskemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback