kvällen!

det blev inte så mycket bloggande idag. har inte suttit vid datorn mer än när jag pluggade engelska imorse (: skönt faktiskt, man får så mycket mer gjort! nu är det redan mörkt ute och jag har precis duschat och satt på min nytvättade mjukiskläder och fårskinnstofflor. smort in mig och satt upp håret i en knut! riktigt skönt! jag har målat arbetsrummet med grunfärg ett varv och sen med vitfärg ganska blank, och det blev skitsnyggt (: nu håller alex på att måla taket och jag ska börja med maten. det blir ädelost sallad! mums! jag gillar lite konstiga ostar ^^ efter maten ska jag montera skrivbordslampan och lite förvaringslådor och älsklingen ska sätta upp hyllorna på väggen. och borra upp "listerna" som ska målas vita senare! imorgon lägger vi på skrivbordsskivan och lägger golv! och sätter lister. sen är det bara att piffa (:

våran dag har varit jättemysig, jag gillar att småfixa hemma! men det är skönt sen när det är klart också! ganska stökigt här hemma nu! hii (: att ha älsklingen hemma är det bästa! han börjar inte förens på torsdags kvällen och på onsdag är jag ledig och det är ju han med, så om det är fint väder ska vi åka ut någonstans och promenera och ta med oss ostmackor och varm chocklad! <3

kvällen blir lugn! jag ska krypa ner i sängen innan jag blir allt för trött och läsa i twilight! och såklart mysa med hjärtat <3

hoppas ni mår bra! hörs vi inte senare, får ni sova så jättegott (: puss&kram!




Kommentarer
Postat av: Johanna

Gumman, vad fint att höra att du mår bra <3



har inte heller varit så aktiv de senaste dagarna. jobbcentrum from idag. och nu sitter jag o kämpar med ansökningshandlingar till folkhögskolor och liknande.



men, ville bara skriva en rad så du vet att jag lever!



PUSS gumman <3<3

2009-03-30 @ 21:44:46
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

Det var helt okej! Första åsynen av människorna där fick mig att bli fundersam. Mjukiskläder/trasiga kläder - tar man på såna kläder när man går till ett ställe där man vägleds mot jobb, där man möter bla arbetsgivare osv? Jag skulle nog aldrig göra det. Känns litegrann som att dra på sig mjukiskläder när man ska till jobbet, eller på en anställningsintervju..

Men några trevliga fanns det i alla fall! Och det verkar vara ganska intressanta föreläsningar på G, och mycket eget "arbete", då det inte krävs att man är där och sådär. så, det kan nog bli bra!



tack gumman, såna ord är sköna att höra. och faktiskt, jag känner mig duktig idag. såhär aktiv har jag inte varit under en heldag på hur länge som helst.

först jobbcentrum 8.30 - 14.30, sen gick jag hem och städade - torkade rent kaklet i köket, dammsög, torkade golv, gjorde rent toaletten, och efter det så har jag suttit ett par timmar med ansökningar till skolor. Puh! jag kommer vara trött imorgon. Ska dock försöka fortsätta med lite ansökningar då :)



DU är söt, och vacker! Och jag är så glad att du finns här, little miss sunshine <3<3

2009-03-30 @ 22:10:01
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback