kvällen

hej allihopa! hoppas att ni mår bra! jag är så himla seg idag och det är skönt att det inte blev någon målning. därimot har jag fixat i photoshop. så vi har lite att gå efter. på onsdag ska vi måla väggen och det ska bli himla kul att förändra här inne. det är lite små kalt på väggen där nu (; men det blir bara ljusa gråa nyanser och silver!

alex är ute i köket och fixar ihop dipp och lant chips med dill & gräslökssmak. mumsfillibabba! blev så sugen på chips idag, så det ska vi äta till filmen vi ska se på nu.

jag ska tända ljus här inne och göra chailatte.

hoppas ni får en jättemysig kväll. puss&kram <3 (:



Kommentarer
Postat av: Johanna

ska bli så spännande att se resultatet sen :)



jag såg changeling förut idag - har du sett den? jag kan Verkligen rekommendera den, hur gripande och otroligt bra som helst. baserad på en verklig historia!



ha en fin kväll gumman,

puss&kram!!

2009-03-01 @ 20:36:12
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback