må bra sida

varit lite dålig med att lägga ut må bra tips här som jag lovade. jag har mycket saker jag ska hinna med och tyvärr kommer bloggen lite på sidan av. jag skriver helt enkelt när jag har tid och har skrivargladen igång ^^ men en sida som är riktigt bra är www.oprah.com dock är den på engelska, och om man inte förstår så bra engelska kan man alltid översätta texterna i google translations.

så gå in och kika på den (:

nu har jag pluggat klart, var inte så mycket idag, skönt (: ska läsa i min bok twilight senare också.

ska hålla baby sällskap vid frukosten nu (: puss&kram.



Kommentarer
Postat av: GULLEFIA

Vad ska du göra idag? Puss ♥

2009-03-05 @ 14:13:33
URL: http://gullefia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback