måleri hemma hos familjen

hej på er! nu har vi precis kolalt klart på husfruarna. gud det är ju så himla spännande :D ska köpa alla boxar sen och ha DH maraton!

vi har städat undan och nu ska vi montera upp laserpasset och börja tejpa upp ränderna! gud va KUL det ska bli (: jag är jättepigg! så det blir nog lite målning också (:  har varit duktig och fixat med listerna i vardagsrummet. haft latexfog, det blev jättefint (: duktiga älskling!

när vi var och handlade färg fick vi hjälp av en skitsöt tjej. vi hade jätterolig och skämtade och skrattade. jag hade tusen frågor om målningen av ränderna och hon lika många svar (: det blev extra mycket glans på den mörkaste gråa! kommer bli great! jag fotar lovar. så får ni se när allt är klart sen. hoppas på imorgon kväll.

så ikväll och imorgon kommer jag inte blogga allt för mycket. vi vill ju bli klara ;D men några inlägg slänger jag in!

NU - MÅLA! puss&kram! ha en underbar kväll.










Trackback