Måndag!

underbart med ny vecka. hade lite söndagsångest igår, men det hade gått över när klockan ringde imorse. alex hade gjort frukost till mig när han kom hem och höll mig sällskap, mysig start på dagen <3 tack älskling!

nu sitter jag här, sminkad och påklädd, ska snart iväg till bussen, om fem minuter rättare sagt. så jag får skriva lite kort.

kommer plugga mellan 10 och 12, sen tar jag bussen hem och är hemma vid ett, då kommer en köpare av ena stringhyllan eventuellt, om han inte kommer imorgon.. kärvt om tid idag för min del. sen är jag hemma mellan ett och kvart över två, då kör alex mig till jobbet och sen är jag där mellan fyra och sju. sen hem, plugga, och varva ner (:

vi hörs när jag kommer hem igen! hoppas ni får en jättemysig dag! puss&kram! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback