middag!

jag håller på med middagen just nu. och det ser himla gott ut. hoppas det är det också (: fläskfilé med svampsås sververat med haricots verts. ska duka och tända ljus snart! sen blir det middag med baby och sen har jag inte den blekaste vad jag ska pyssla med när han åkt till jobbet. har lite idéer iallafall och det är bla. att sitta nergosad i soffan och titta på film, dricka te och äta lördagsgodis. låter riktigt mysigt <3

vad ska ni hitta på ikväll? (: hoppas ni får en mysig lördagskväll iallafall. vi hörs senare, måste fortsätta med middagen nu!

puss&kram!



Kommentarer
Postat av: Johanna

min lördagskväll blir antingen i soffan med en film och lite lördagsgodis, eller framför datorn med lördagsgodis. ska även börja kolla runt lite i "arkivet" med mina gamla foton, och kanske skriva ut ett par och placera i några få ramar jag har. ska få lite färg till rummet på det sättet, svarta ramar med färgglada foton i olika storlekar på en bit av väggen... :)



hoppas middagen blir god! ;*



puss&kram!! <3

2009-03-07 @ 17:41:22
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, men fina du! DU är den som är fin, och borde definitivt vara närmare <3 du är liksom saknad, utan att jag träffat dig!



jag ska försöka städa lite ikväll och imorgon, och fota när det är städat ;*



vad blir det för film för din del?



ser fram emot när du bloggar om det :)



puss&kram fina du <3

2009-03-07 @ 18:45:11
URL: http://ordsamling.blogg.se/
Postat av: Johanna

åh, så den sidan är bra att tanka från? :]

jag brukar oftast köra piratebay :)



åh nej har inte kollat mailen, ska kika lite senare och verkligen läsa mailet <3 fina du!

jag är rädd om Dig med! Verkligen!



nu ska jag hälla upp godiset i en skål, och krypa ner i soffan en sväng ;*



PUSS fina du <3

2009-03-07 @ 19:21:58
URL: http://ordsamling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback